Prachtige omgeving ( De gouden Ham) Mooie fietstochten langs de Maas en over de dijken. Prima kamer, prima bedden! Essentieel is de airco op de kamer! Hang een runnertje erbij op de rails van de overgordijnen en steek het haakje erin, dat maakt het zo perfect en netjes! Met oog voor detail.
Juni 2026 - J.
Het is een fijn hotel met een mooie en rustige locatie en vriendelijk personeel. Kamers waren comfortabel, goede bedden en erg schoon. Eten en drinken prima verzorgd en prettige vergaderzaal.
Juni 2026 - Vera H.
Geweldig, prachtige locatie, alles netjes en schoon en heel vriendelijk personeel.
Juni 2026 - C.J.C.A B.
Mooi en schoon hotel. Vriendelijke personeel. Eten was goed. We hadden een kamer met balkon, prima bedden genoeg ruimte. We misten wel een tafeltje op het balkon en een parasol. Parasolvoet stond er wel maar geen parasol en de zon had volop geschenen.
Juni 2026 - C H.
Heel fijn, veel te doen en goede sfeer.
Juni 2026 - A v.
Zeer prettig
Juni 2026 - E H.
Dit was voor ons al weer de 3e keer dat wij voor Moeke Mooren kozen voor ons fietstripje, en uiteraard weer met andere vrienden van ons. Ook zij hebben genoten van het hotel, het eten, het personeel en de omgeving! Kleine minpuntjes zijn er natuurlijk altijd, zoals de douche in kamer 10, die na het vervangen van de douchekop, die helemaal dicht zat van het kalk, er nog steeds niet genoeg water uit kwam om echt van het douchen te genieten, maar ach, wij zijn niet van de spijkers op laag water, dus vooruit maar......
Juni 2026 - Jerry v.
Heerlijk verblijf, gastvrij en verzorgd. Kamer is prima, lekker ruim en flink balkon met mooi uitzicht. Heel klein minpuntje is het wat zweterige bed en de hele zachte kussens. Restaurant uitstekend met vriendelijke en snelle bediening. Goede kwaliteit.
Juni 2026 - Adri G.
Super. Nette kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.
Mai 2026 - Ramon d.
Keine Bewertung hintergelassen
Mai 2026 - Eddy W.
Keine Bewertung hintergelassen
Mai 2026 - Johan S.
Heel mooi gebied. Hotel ligt prachtig aan het water.
Mai 2026 - N R.
Heerlijk ontspannen.
Mai 2026 - JOOP S.
Hotel waar netheid prioritair is . Zowel de kamers, de ontvangstruimte als het restaurant waren heel netjes. Op de kamers was alles voorzien met een heel goed bed en comfortabele badkamer.
Mai 2026 - Bea D.
Alles was leuk, gastvrijheid en duidelijke communicatie prima
Mai 2026 - Frank v.